? ??????????????In Bloom? ????? ?? ???Rating: 4.2 (38 Ratings)??1 Grab Today. 5300 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????Snowy Mountains? ????? ?? ???Rating: 4.3 (38 Ratings)??1 Grab Today. 7989 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, December 31, 2009

:: KhAS bUaT SaHaBaT2 ::

buat sahabat2 yang di rindu kerana Allah ..


Ya Allah... Kurniakanlah kefahaman...kejelasan..keyakinan.. kepintaran..kekuatan serta ketenangan jiwa kpd SAHABATku ini... Ya Allah.. Limpahkanlah rahmat dan cintaMu kpd SAHABATku ini... jgan Kau sempitkan dia dengan belenggu masalah.. jgan Kau hukum dia krana kekurangan dan kelemahan yg ada dalam dirinya...permudahkanlah urusan SAHABATku ini Ya Allah... Ya Allah... tempatkan SAHABATku ini d kalangan kekasih2Mu.. tinggikan darjat SAHABATku ini dalam ketaqwaan..keimanan.. redhailah SAHABATku ini d dunia & akhirat krana aku amat maengasihi SAHABATku ini..bahkan aku redha terhadap dirinya... Demi Tuhan sekelian alam.. SAHABATku ini telah mmberikan ketenangan..kegembiraan kpdku... Engkau satukanlah hati2 kami Ya Allah.. amiiinn3...



biar kita jauh beribu batu..biar masa menjadi penghalang ..namun ingatlah ..kalian sentiasa dekat di hati ku ..hingga ke akhir hayat..aqilah ..

0 comments: