? ??????????????In Bloom? ????? ?? ???Rating: 4.2 (38 Ratings)??1 Grab Today. 5300 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????Snowy Mountains? ????? ?? ???Rating: 4.3 (38 Ratings)??1 Grab Today. 7989 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, September 28, 2009

..sambutan raye di SHAMS dgn sahabat baik..

SELASA, 3 SYAWAL 1430 H- Alhamdulillah..Alumnai SHAMS telah berjaya menganjurkan sambutan aildil firi bertempat di Dewan Besar SHAMS. Majlis ini kebanyakkannya di hadiri oleh senior2 kami yang merupakan Batch pertama n kedua yang kebanyakkannya sudah berumah tangga. Suasana amat meriah dengan adegan anak-anak senior2 yang beratur untuk menerima duit raya...

peluang ini turut diambil oleh kami, spm batch 2006 dan 2005 untuk bejumpa kembali setelah bertahun-tahun berpisah. Ada yg dari UPSI, IPG, UPM, UIA n dsb... kami turut dijamukan dengan rendang, mee goreng , ketupat , kuih raya, kek coklat yang enak dan bermacam-macam lagi juadah . Seinfiniti penghargaan ditujukan buat ustazah selaku penasihat alumnai, dan pihak penganjur. kenangan sahabat baik (dari kiri Aqilah, Ummi, Amirah spm 2006)



bersama kak Ainul basirah spm 2005 ( dari kiri Aqilah,Kak Ainul)

sahabat baik ..(dari kiri : Amirah dan Ummi Aqilah , spm 2006)






suasana riang ria..terlihat sini sana..


sahabat batch SPM 2006

panjang umur bertemu lagi ya sahabat2..kepada sahabat yang tidak dapat hadir,
La Tahzan..InsyaAllah tahun depan bertemu lagi..
SelAmAt hARi RaYa aIdIl FiTrI..MinAl AiDiL wAl FaIzIn....salam perjuangan...


0 comments: